Artykuł Music Week o sukcesie Justina Biebera – AEG Live pojawił się już dwa dni temu na naszym Twitterze w pełni przetłumaczony. Jeżeli jeszcze go tam nie przeczytaliście, to nic się nie stało. Oczywiście dodajemy go tutaj, więc możecie zobaczyć co mniej więcej AEG Live miało do przekazania!
„Organizator AEG Live pochwalił rozwój Justina Biebera jako wykonawcy występów na żywo w czasie wspaniałych 12 miesięcy dla gwiazdy.
22-latek dał 110 koncertów na całym świecie od rozpoczęcia jego trasy „Purpose” w marcu, sprzedając olbrzymią ilość biletów – 857,598 dla tych 48 terminów europejskiej części, które wliczają 16 dat w Wielkiej Brytanii (UK) i zakończoną 29 listopada jego sześcioma ostatnimi nocami w The O2 w Londynie.
„Justin naprawdę dobrze bawi się na scenie i poza nią”, Simon Jones, VP, muzyka na żywo dla oddziału AEG’s Goldenvoice UK powiedział do Music Week. „On ma 22 lata i jest teraz dojrzałą, światowej klasy supergwiazdą, która lubi występować. On chce być w trasie i chce grać.”
Bieber, który jest reprezentowany przez amerykańską agencję CAA Marlene Tsuchii i Roba Light pracuje z AEG od czasu jego debiutanckiego koncertu w 2010. „Dorastał z własną umiejętnością kontroli nad publicznością,” wspomina Jones. „Nauczył się jak otrzymać taką reakcję od publiczności jaką chce. Jest doskonałym profesjonalistą i doskonałym wykonawcą (w sensie na scenie).”Piosenkarz, który również jest główną atrakcją V Festivalu wraca do Wielkiej Brytanii, w wakacje, na koncert na stadionie Principality w Cardiff i na AEG’s British Summer Time Hyde Park. „Daliśmy na sprzedaż całą europejską trasę, tydzień przed świętami 2015 – i mniej więcej wszystkie bilety wyprzedały się natychmiast, więc nikt nie był w stanie kupić biletów na Justina Biebera przez cały rok i od tamtej pory ma cztery lub pięć więcej hitów.” zauważa Jones.
„Wspólnie AEG Live, CAA i Scooter Braun – SB Projects – uważają, że to odpowiedni czas, żeby wyjść ponownie i również odwiedzić rynki(muzyczne), na których nie był przez długi czas, takie jak Południowa Ameryka i Australia, tak dobrze jak powrócić ponownie do Europy.”
To upamiętnia dużą odległość od ostatniej trasy Biebera, w Wielkiej Brytanii, w 2013, kiedy wywołał cięte uwagi poprzez późne przybycie na scenę na koncert w The O2. Od tamtego momentu jego profil ogromnie się zmienił, jednakże kilka z jego scenicznych popisów kontynuuje wywoływanie krytyki przez brukowce.
„Kiedy jesteś jakby na tym wznoszeniu się (na szczyt), prasa omal to znajduje, postara się i ściągnie cię w dół za zbyt wysokie mniemanie o sobie, mówi Jones. „Justin się tego prawdopodobnie spodziewa, ale to czego oni nie są w stanie zniszczyć, to niesamowite show, które daje – to jest niezaprzeczalne, kiedy widzisz tysiące ludzi, krzyczących na jego widok.”
Wracając do stycznia, Bieber ustawił historyczny rekord stając się pierwszym artystą, który jednocześnie utrzymuje trzy pozycje w Top 3 w UK’s Official Singles Chart. „Sorry” jest najbardziej sprzedającym się singlem z 1,917,145 sztukami sprzedanymi, tuż za jest „Love Yourself” (1,835,264) i „What Do You Mean” (1,664,381). Również zdobył wysoki sukces jako artysta z „Cold Water” Majora Lazer i „Let Me Love You” DJ Snake. Sprzedaż „Purpose”, do tego czasu, przekracza milion. (573, 575)
„Ludzie „są” w „Purpose”, kiedy nikt nie myślał, ze będą.” dodaje Jones. „To krzyżuje wiele gatunków i uderza w zgarnianiu zainteresowania ludzi, ponieważ są tam (na płycie) ballady, R&B, hip hop i pop; krzyżuje się tam wiele granic.”„Scooter Braun wykonał fantastyczną robotę w kształtowaniu kariery Justina i Justin wykonał świetną robotę w kształceniu siebie na bardzo przystępnego artystę. Nie dostaje wystarczającego uznania, za to jak jest utalentowany.”