Nasz idol został pierwszą gwiazdą muzyki pop, która rozpoczęła współprace z Telekom, czyli największym niemieckim przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym i zarazem największym operatorem telekomunikacyjnym w Unii Europejskiej! Na pewno wszyscy doskonale znacie operatora telefonii komórkowej T-Mobile, a jest to właśnie ich spółka. Nasz ulubieniec został twarzą kampanii StreamOn, która ma cieszyć się szczególnym zainteresowaniem dzięki nieograniczonemu dostępowi do muzyki i wideo. W związku z tym wziął udział w sesji zdjęciowej i jego wizerunek możemy zobaczyć na plakatach promujących nowy produkt.
Oprócz tego powstał świąteczny spot reklamowy, który jak twierdzą twórcy różni się znacznie od klasycznej reklamy bożonarodzeniowej, gdyż chcieli aby była wolna od stereotypów i skupiała się przede wszystkim na historii.
Druga, dłuższa wersja reklamy T-Mobile StreamOn stworzona przy współpracy z Justinem! pic.twitter.com/4nkJU7Yv00
— JBIEBER.PL | Justin Bieber Polska (@jbieberplnews) November 20, 2017
Przetłumaczyliśmy dla Was także artykuł, który przybliży Wam trochę założenia kampanii StreamOn i dowiecie się co Justin miał do powiedzenia na temat nowego produktu:
„Twoja muzyka jest teraz zawsze przy tobie.” Jest to hasło, pod którym Deutsche Telekom ma rozpocząć kampanię reklamową dla swojej bardzo udanej oferty StreamOn, przy pomocy międzynarodowej megagwiazdy – Justina Biebera. Deutsche Telekom współpracuje z globalną gwiazdą muzyki pop, aby doskonale zaprezentować funkcje StreamOn. Te funkcje obejmują nieograniczoną transmisję muzyki i wideo bez konieczności korzystania z woluminu danych mobilnych.
„StreamOn to nowy, świetny produkt, który pozwala fanom słuchać ich ulubionej muzyki non-stop, a jako artysta zawsze staram się zapewniać moim fanom nowe i lepsze doznania podczas słuchania muzyki.” – powiedział Justin Bieber.
Współpraca gwiazdy z Deutsche Telekom jest niemiecką premierą – taką, która przyciągnie uwagę nie tylko fanów. Spot pokazuje młodą kobietę ze smartfonem i słuchawkami, ale kiedy naciska przycisk odtwarzania to przychodzi o wiele więcej niż tylko nowa piosenka Justina Biebera. Jej ulubiony artysta materializuje się tuż obok niej i śpiewa tylko dla niej – w autobusie, podczas zakupów, nauki w bibliotece, nawet gdy siada do jedzenia z rodziną. Jej ulubiona piosenka po prostu gra wszędzie – non-stop.
„W nowej kampanii odróżniliśmy się od wyglądu klasycznej reklamy bożonarodzeniowej, ponieważ w tym roku nie będziemy używać żadnych stereotypów związanych z Bożym Narodzeniem, a zamiast tego zaufamy emocjonalnej sile opowiadania historii , wraz z przyciągającą uwagę gwiazdą z bliskim powiązaniem z produktem „- mówi Michael Schuld, wiceprezes ds. komunikacji i marketingu sprzedaży w Telekom Deutschland.
Kampania informacyjna o szerokim zasięgu zostanie uruchomiona 20 listopada 2017 r. i będzie oferowana za pośrednictwem szeregu mediów reklamowych w telewizji, Internecie i w prasie, a także w punktach sprzedaży.