Purpose Tour XO Barneys New York – JBIEBER.PL
INFORMACJE O STRONIE
Nazwa: Justin Bieber Polska - JBIEBER.PL
URL: jbieber.pl
Online od: kwiecień 2011
Kontakt: jbieberplkontakt@gmail.com
Hosting: Fan-strefa.pl
Administratorzy: Marta
Redaktorzy: Marta
Kodowanie i grafika: Honeymoon Backdrop & JBieber.pl

Wszystkie informacje, zdjęcia oraz nowości umieszczane na stronie należą tylko i wyłącznie do JBieber.pl! Zabrania się kopiowania treści oraz zdjęć, a także motywu graficznego i kodowania! Nasze informacje są chronione prawami autorskimi. Jeśli chcesz korzystać z naszych informacji, napisz do nas!
OSTATNIE ZDJĘCIA Z GALERII

TWITTER

FACEBOOK

SOCIAL MEDIA JUSTINA
STRONA: www.justinbiebermusic.com
FACEBOOK: /justinbieber
INSTRAGRAM: @justinbieber
TWITTER: @justinbieber
YOUTUBE: Justin Bieber
TIKTOK: @justinbieber
SPOTIFY: Justin Bieber
KALENDARZ
x- x
OSTATNIE WIDEO NA NASZYM KANALE

Purpose Tour XO Barneys New York - 25 lip 2016 / Marta

Wielką niespodzianką dla wszystkich stała się współpraca marki „Purpose Tour” ze sklepami „Barneys”. To bowiem pierwszy raz kiedy ta linia sklepów zaangażowała się w sprzedaż ubrań koncertowych w trasie! Sprzedaż rozpoczęła się 16 lipca w sklepach stacjonarnych w Beverly Hills, San Francisco oraz Kalifornii, jak również online. Można kupić także rzeczy z garderoby koncertowej Justina. Wszystko jest wciąż dostępne w sklepie internetowym, więc jeśli jesteście zainteresowani zakupem zerknijcie na stronę klikając w poniższy link!

KLIKNIJCIE TUTAJ!

Justin postanowił odwiedzić jeden ze sklepów, aby zobaczyć jak prezentują się tam jego ubrania. Wspominaliśmy już o tym we wcześniejszym wpisie. Jednak dla przypomnienia umieśćmy to tu jeszcze raz. Zobaczcie na zdjęcia, które pojawiły się 18 lipca!

Na koniec przeczytajcie jeszcze specjalnie przetłumaczony dla Was tekst. Dotyczy on właśnie „Purpose Tour XO Barneys New York”, a znajdziecie go poniżej. Zachęcam!

„Rzesza fanów Justina jest gigantyczna.” powiedział Scooter Braun, który odkrył pana Biebera, teraz 22 letniego, przez YouTube dekadę temu i nadal działa jako jego menadżer. „Ale myślę, że są ludzie, których pociąga jego muzyka, którzy wcześniej nie chcieli nikogo innego znać, kiedy płynęli razem z tą muzyką. Emocjonalność mody „Purpose Tour Merch” opiera się na fajnym umieszczeniu nazwiska – Biebera na przodzie klatki piersiowej i noszeniu go dumnie. Czy to przyniosło nowych fanów, nie wiem. Czy to sprawiło, że z szafy fani wyszli na otwartą przestrzeń? Wierzę, że tak.”

Byli tam w kolejce na zewnątrz VFiles, trendy butiku w Soho, pierwszego „pop-up” Biebera w maju, czekając na zakup. „Mieliśmy prawie zamieszki na ulicy.” powiedziała Julie Anne Quazy, założycielka VFiles.

Pan Vlasic wspomniał:„To nie byli naprawdę fani Biebera w kolejce.” (Ci fani koczowali w poprzek ulicy, aby mieć najlepszy widok na pana Biebera, jeśliby przyszedł.) „Oni składali się przeważnie z ubranych w ulicznym stylu ludzi. Nazwałem ich ludźmi Hyperbeast, Supreme. To było najbardziej interesującą rzeczą.”

Czekali 3 godziny, czasem w zacinającym deszczu, aby wspiąć się na 5 piętro garaży parkingowych w Miami Beach. To był czwarty weekend czerwca, ale kolejki szły w dół bloku. Ziemią obiecaną była szklana skrzynia, wzniesiona wysoko z T-Shirtami, bluzami i kapeluszami marki Justina Biebera.

Skrzynia z towarem stoi na koncercie Justina Biebera – większość rzeczy jest marki „Purpose”, nazwy nowego albumu pana Biebera (który zadebiutował pod nr.1 na 200 wykresach Billboard) i aktualnej trasy. – z wyjątkiem tego co jest z „Alchemist”, modnego butiku z placówką w garażach kompleksu „Herzog & de Meuron”. Sklep bardzo często jest stawiany ponad wysoko wykończoną damską odzież od Ricka Ownesa, Chramesa Heartesa lub Haidera Ackermanna. Ale przez 2 dni kolekcja Biebera przejęła przestrzeń, rysując nie tylko pana Biebera w szklanej pułapce fanów i wymaganych sprzedawców eBay, ale także chłopców z ulicznym stylem i modnych dziewczyn, nowej przemianie Justina Biebera.

„To jest zabawne.” powiedział Rama Cohen, właściciel „Alchemist”. „Nigdy nie miałem czegoś, co jest dla tych bardzo modnych fanów, którzy kochają Ricka i Chromea Heartesa, tak dobrze jak ich młodsze siostry.”

„Pop-up” spowodowało w sklepie najlepsze 48 godzin biznesu, jakie było kiedykolwiek.

Trasa pana Biebera dotrze w przyszłym tygodniu do Madison Square Garden. Podróżowanie tandemem dostosowane, ale nie zawsze wiąże się z występami pana Biebera, jest także jego towar „Purpose”, butik jest pełen wartościowych ubrań i akcesorii, które kończą się nawet dalej od zwykłych pamiątek i są bliżej do pełnowymiarowej, czy prostolinijnej modnej kolekcji. Znajduje to gorliwą publiczność, niekoniecznie przesiąkniętą szeregami Beliebers w wieku 11-12 lat. Teraz w sklepach „pop-up”, wielu markowych sprzedawców jest chętnych do zabiegania o fanów i ich przeistoczenia oraz dedykowania sklepu internetowego dla tych, którzy może nigdy nie zbliżą się w ogóle do pana Biebera, ubrania „Purpose” dochodzą do władzy tak szybko jak wyszły.

„Oni wciąż przychodzą po to, dzwonią, emailują.” powiedział pan Cohen. Te kilka elementów „Alchemist”, które są wciąż dostępne w innym miejscu parteru kompleksu, wiszą obok rzeczy francuskiego projektanta – Azzedine Alaia. Zainteresowanie nowo zaciekłych modą fanów opiera się w tym, co kiedyś odrzucono, jako zwykły „towar”, a to nie uszło uwadze w przemyśle mody. Pan Bieber jest na fali wybuchu z towarem ubrań koncertowych i po zobaczeniu więcej podążającego za modą, estetycznego towaru „Purpose” i sukcesu „pop-upów”, Barneys New York będzie prowadzić kolekcję „Purpose”. Rozpocznie się to 16 lipca w sklepach w Nowym Yorku, Beverly Hills, Kalifornii i San Francisco oraz online. To jest pierwszy raz, kiedy Barneys zrealizował towar muzyczny w trasie.

„Nie było żadnego zastanawiania się dla mnie.” powiedział Jay Bell, wiceprezes Barneys, który nadzoruje męski dział projektanta. „To jest pierwszy raz, gdy zrobiliśmy to, ale to było racją. Czuło się to jak coś, co rezonowałoby naszych klientów i mogłoby usiąść bezproblemowo z innymi markami, które sprzedajemy.”

Kolekcja „Barneys” sięga od T-Shirtów z nadrukami po swetry i dżinsy, aż do skórzanej kurtki za $1,675.

„To jest ważne dla artysty, aby przełamać ideę towaru, jako T-Shirt i prostą pamiątkę, ponieważ na koniec dnia ich styl jazdy pozostawia trendy.” powiedział Mat Vlasic, nowo mianowany chefem wykonawczym Bravado, towaru i upoważnień firmy, która produkuje kolekcję „Purpose” pana Biebera. „Ich styl jazdy pozostawia modę. Oni powinni posiadać trochę więcej i my również powinniśmy.”

Koszulki koncertowe, szczególnie te zabytkowe są symbolem statusu odzieży przez dekady. Weterani branży z czułością przypominają grafikę Grateful Dead; dla młodszej generacji był Axl Rose, krzyczący na scenie w jego własnej koszulce z Guns N’ Roses. Ale dzisiejsi artyści są przyzwyczajeni do zadawania się z kimś ze świata mody, który ich obu wspiera i zaprzęga ich sławę do własnych celów. RihannaDior; w 2015 roku pan Bieber został rzeźbionym ciałem Calvina Kleina, który także sponsoruje Purpose Tour.

Towar działa na wzrost dochodów (dochody Bravadi wzrosły czterokrotnie odkąd Universal Music Group nabyło firmę w 2007 roku), to było może nieuniknione, że trochu artystów chciałaby rozszerzyć ich własne kolekcje.



KOMENTARZE